Продавець Интернет-магазин «DAYMAX» розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
842 відгуків
Бажаєш знижку? -Замовляй у нас!!!
+380 (67) 884-93-99
+380 (50) 677-22-79
Интернет-магазин "DAYMAX"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості У разі якщо придбаний товар належної якості не підходить покупцеві за розмірами, формою або розміром і не може бути використаний за призначенням-покупець має право протягом перших 14 днів після покупки обміняти його на аналогічний товар або повернути продавцеві. Обмін товару належної якості проводиться, якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також товарний чек про оплату і збережена оригінальна упаковка товару. До повернення приймаються товари тільки в повній комплектації, в непорушеній упаковці, без слідів установки і використання. Транспортні витрати при поверненні товару внаслідок браку або іншої причини - оплачує покупець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner